Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Skägget

På Skägget har vi två grupper.
Produktion som jobbar med paketering.
Aktivitetsgruppen som jobbar med olika aktiviteter.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Skägget

Produktionsgruppen

Väga och räkna produkter och paketera dem.

Sätta etiketter på förpackningar.

Svetsa ihop påsar.

Exempel på produkter vi packar är olika aluminiumformar, frysetiketter

med mera.

Varje vecka har vi textil aktivitet.

Aktivitetsgruppen

Musik.

Skapande.

Bakning.

Rörelse.

Promenader, uteaktiviteter.

Återvinning.

Bilutflykter.

Spela spel.

Pussel.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Skägget arbetar du med stöd av personal.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Daglig verksamhet Skägget ligger i Skäggetorp.

Du kan åka buss eller färdtjänst hit.

Närmaste busshållplats heter Skäggetorp Centrum.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Skägget behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Daglig verksamhet Skägget

Skäggetorp Centrum 30

Senast uppdaterad den 7 maj 2024

Tillbaka Skriv ut