Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Park och Service

På daglig verksamhet Park och Service arbetar vi
med skötsel av olika områden.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Park och Service

Plocka skräp och sopa.

Klippa gräs och rensa ogräs.

Kratta löv och äpplen.

Röja sly i Vallaskogen.

Arbetet

Vi arbetar utomhus året runt.

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Park och Service behöver du kunna arbeta

självständigt med lite stöd av personal.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Park och Service ligger i källarlokalen under

bokhandeln Ankungen i Gamla Linköping.

Du kan gå, cykla eller åka buss till oss.

Närmaste busshållplats heter Gamla Linköping.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Park och Service behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Daglig verksamhet Park och Service

070-594 96 95

Kryddbodstorget 6

Senast uppdaterad den 7 maj 2024

Tillbaka Skriv ut