Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Trädgårdsgruppen

På Trädgårdsgruppen jobbar vi med olika trädgårdsuppgifter.
Vi levererar även kaffe.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med i Trädgårdsgruppen

Kratta löv.

Klippa gräs och sly.

Skotta snö och sanda.

Leverera kaffe till verksamheter i kommunen.

Hämta och kasta återvinning.

Gå promenader, plocka skräp.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Trädgårdsgruppen arbetar du med stöd av personal.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Daglig verksamhet Trädgårdsgruppen ligger i Berga.

Du kan  gå, cykla, åka  buss eller färdtjänst hit.

Närmaste busshållplats heter Majelden.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Trädgårdsgruppen behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

 

Kontakta Daglig verksamhet Trädgårdsgruppen

013-20 64 94

Ramstorpsgatan 54

Senast uppdaterad den 7 maj 2024

Tillbaka Skriv ut