Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Valla Folkhögskola

Vi jobbar med trädgård och service.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Valla folkhögskola

Klippa gräs och rensa rabatter.

Kratta löv och skotta snö. 

Jobba som vaktmästare.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Valla folkhögskola behöver du kunna arbeta

självständigt med lite stöd av personal.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Daglig verksamhet Valla folkhögskola ligger nära Vallastallet och universitetet.

Du kan gå, cykla eller åka buss eller färdtjänst hit.

Närmaste busshållplats heter Universitetet.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på daglig verksamhet Valla folkhögskola behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

 

.

Kontakta Daglig verksamhet Valla folkhögskola

0730-48 41 10

Studievägen 22

Senast uppdaterad den 25 april 2024

Tillbaka Skriv ut