Daglig verksamhet Poliskaféet
På Poliskaféet säljer vi mat och fika
till personalen i polishuset.
Poliskaféet är en arbetsplats som liknar
ett vanligt jobb.
Vi skapar bra dagar tillsammans.
Detta kan du jobba med på Poliskaféet
Koka kaffe.
Göra frukost.
Göra smörgåsar.
Baka pajer och göra sallader.
Baka kakor.
Sköta diskmaskinen.
Plocka bort och hålla snyggt i kafeét.
Stå i kassan och sälja fika och mat.
Arbetet
Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.
Du arbetar självständigt med lite stöd av personal.
Måltider
Du kan ta med egen mat och värma här.
Det går även att köpa mat i kaféet.
Alla som arbetar här får en frukt om dagen.
Hitta till oss
Poliskaféet finns i polishuset på Garnisonen.
Beslut om daglig verksamhet
För att arbeta på Poliskaféet behöver du ett
beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.
Brigadgatan 13 (i polisens lokaler)