Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet KulTuren

På KulTuren jobbar vi med teater och musik.
Du kan också måla och jobba med keramik.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på KulTuren

Arbeta med betong och keramik.

Måla tavlor.

Göra smycken.

Arbeta med glas.

Spela teater.

Sjunga och spela instrument.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På KulTuren arbetar du med stöd av personal.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

KulTuren finns i stadsdelen Johannelund.

Du kan gå, cykla, åka buss eller färdtjänst till oss.

Närmaste busshållplats heter Johannelunds Centrum.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på KulTuren behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Daglig verksamhet KulTuren

013- 26 36 23

Skogslyckegatan 18c

Senast uppdaterad den 19 april 2024

Tillbaka Skriv ut