Daglig verksamhet Årstiden
På Årstiden jobbar vi med olika aktiviteter.
Vi lagar lunch varje dag.
Vi skapar bra dagar tillsammans.
Detta kan du jobba med på Årstiden
Laga mat och baka.
Läsa.
Träna i gym.
Spela spel.
Lyssna på musik och sjunga.
Sy och pyssla.
Arbetet
Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.
På Årstiden arbetar du med stöd av personal.
Måltider
På Årstiden lagar vi lunch tillsammans varje dag.
Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.
Du kan ta med egen lunch och värma här.
Alla som arbetar här får en frukt om dagen.
Hitta till oss
Årstiden finns på T1.
Du kan gå, cykla, åka buss eller färdtjänst hit.
Den närmaste busshållplatsen heter Drabantgatan.
Beslut om daglig verksamhet
För att arbeta på Årstiden behöver du ett
beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.
Överstegatan 22