Daglig verksamhet Höjden
På Höjden gör vi olika aktiviteter.
Höjden är en grupp för dig som
behöver stort stöd av personal.
Vi skapar bra dagar tillsammans.
Detta kan du jobba med på Höjden
Olika sinnesupplevelser.
Laga mat och baka.
Delta i musikgrupp.
Spela spel.
Sortering.
Pyssel och skapa med händerna.
Läsa böcker.
Arbetet
Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.
På Höjden arbetar du med stort stöd av personal.
Måltider
Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.
Du berättar för personalen om du vill ha lunch.
Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.
Du kan ta med egen lunch och värma här.
Alla som arbetar här får en frukt om dagen.
Hitta till oss
Höjden finns i stadsdelen Johannelund.
Du kan åka buss eller färdtjänst till oss.
Närmaste busshållplats heter Johannelunds Centrum.
Beslut om daglig verksamhet
För att arbeta på Höjden behöver du ett
beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.
Skogslyckegatan 18c