Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Tornby

På Tornby jobbar vi med att paketera
produkter som sen säljs i affärer.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Tornby

Väga och räkna produkter och paketera dem.

Sätta etiketter på förpackningar.

Sortera och lägga förpackningar i lådor och tråg.

Exempel på produkter vi packar är hälsokost, frystejp,

bakformar och pajformar.

Vi har pausgympa varje dag.

Varje vecka har vi högläsning, promenad, rita och måla.

Vi tränar tecken som stöd i olika spel och sånger.

Arbetet 

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Tornby arbetar du med stöd av personal.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Daglig verksamhet Tornby ligger i Tornby.

Du kan gå, cykla, åka buss eller färdtjänst till oss.

Närmaste busshållplats heter Resecentrum.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Tornby behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

 

Kontakta Daglig verksamhet Tornby

013-20 89 03

Generalsgatan 4

Senast uppdaterad den 7 maj 2024

Tillbaka Skriv ut