Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Bild & ljudverkstan

Bild & Ljudverkstan är två grupper.
Radio Leo som gör radioprogram.
Skaparna som packar frukt och pysslar.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Bild & ljudverkstan

Radio Leo

Sända i radio.

Göra reportage och intervjuer.

Skriva manus till radioprogram.

Jobba som ljudtekniker.

Redigera radioprogram.

Skriva recensioner om film, spel och musik. 

Skaparna 

Packa frukt.

Hämta och köra till återvinningen.

Gå promenader och plocka skräp.

Pyssla, måla och rita.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

När du arbetar på Bild & ljudverkstan har du stöd av personal,

men du behöver kunna arbeta lite självständigt.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Bild & ljudverkstan ligger i Tannefors.

Du kan gå, cykla, åka buss eller färdtjänst till oss.

Närmaste busshållplats heter Tannefors Center.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Bild & ljudverkstan behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Daglig verksamhet Bild & ljudverkstan

013-26 35 41

Gamla Tanneforsvägen 17

07:30-16:00

Senast uppdaterad den 19 april 2024

Tillbaka Skriv ut