Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Fixarna

På Fixarna arbetar vi med att packa
varor och köra ut till andra verksamheter.
Daglig verksamhet Fixarna finns för dig
som behöver arbeta i en lugn miljö med
mycket stöd av personal.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Fixarna

Packa och köra ut frukt.

Hämta och lämna material.

Göra inköp och köra saker till verksamheter.

Arbeta med återvinning.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Fixarna arbetar du med stort stöd av personal.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Daglig verksamhet Fixarna finns i Johannelund. 

Du kan åka buss eller färdtjänst till oss.

Närmaste busshållplats heter Johannelunds Centrum.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Fixarna behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

 

Kontakta Daglig verksamhet Fixarna

013-20 69 44

Skogslyckegatan 18c

Senast uppdaterad den 25 april 2024

Tillbaka Skriv ut