Daglig verksamhet Hovet
På Hovet jobbar vi med olika aktiviteter.
Hovet är en mindre grupp för dig som
behöver stort stöd av personal.
Vi skapar bra dagar tillsammans.
Detta kan du jobba med på Hovet
Promenera i skogen och i Lambohov.
Musik.
Baka.
Träna motorik.
Laga mat.
Plantera.
Trädgårdsskötsel.
Lekar.
Arbetet
Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.
På Hovet arbetar du med stort stöd av personal.
Hovet är en liten grupp.
Måltider
Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.
Du berättar för personalen om du vill ha lunch.
Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.
Du kan ta med egen lunch och värma här.
Alla som arbetar här får en frukt om dagen.
Hitta till oss
Daglig verksamhet Hovet ligger i Lambohov.
Du kan gå, cykla eller åka färdtjänst hit.
Beslut om daglig verksamhet
För att arbeta på Hovet behöver du ett
beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.
Boställsgatan 63