Daglig verksamhet Sensum
På Sensum jobbar vi med aktiviteter som du tycker om och mår bra av.
Sensum är en liten grupp med trygg miljö.
Vi skapar bra dagar tillsammans.
Detta kan du jobba med på Sensum
Olika sinnesupplevelser.
Besöka Händelseriket.
Promenader.
Lyssna på musik.
Läsa böcker.
Baka.
Få massage.
Arbetet
Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.
På Sensum arbetar du med stort stöd av personal.
Måltider
Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.
Du berättar för personalen om du vill ha lunch.
Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.
Du kan ta med egen lunch och värma här.
Alla som arbetar här får en frukt om dagen.
Hitta till oss
Sensum finns i Valla.
Du kan åka färdtjänst till oss.
Beslut om daglig verksamhet
För att arbeta på Sensum behöver du ett
beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.
Vallavägen 10A