Daglig verksamhet Spira
På Spira jobbar vi med olika aktiviteter.
Daglig verksamhet Spira är för dig som behöver
stort stöd av personal.
Vi skapar bra dagar tillsammans.
Detta kan du jobba med på Spira
Promenader i närområdet.
Åka på utflykt i vår minibuss.
Åka till skogen och promenera.
Hämta lunch.
Besöka Händelseriket.
Gå till återvinningen.
Arbetet
Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.
På Spira arbetar du med stort stöd av personal.
Måltider
Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.
Du berättar för personalen om du vill ha lunch.
Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.
Du kan ta med egen lunch och värma här.
Alla som arbetar här får en frukt om dagen.
Hitta till oss
Daglig verksamhet Spira ligger i Tornby.
Du kan gå, cykla eller åka färdtjänst hit.
Beslut om daglig verksamhet
För att arbeta på Spira behöver du ett
beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.
Attorpsgatan 13