Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Tinnerö

På Tinnerö jobbar vi ofta ute i området Tinnerö.
Tinnerö är en daglig verksamhet
för dig som har stort behov av stöd.
Våra lokaler finns i Lambohov.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Tinnerö

Jobba utomhus.

Såga och klyva ved.

Lämna ved vid grillplatser. 

Promenera i skogen och i Lambohov.

Lämna frukt till olika verksamheter.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Tinnerö arbetar du med stort stöd av personal.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Tinnerö daglig verksamhet finns i Lambohov.

Du kan gå, åka buss eller färdtjänst till oss.

Närmaste busshållplats heter Landbogatan.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Tinnerö behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Daglig verksamhet Tinnerö

013-20 68 02

Lantmannagatan 110

Senast uppdaterad den 7 maj 2024

Tillbaka Skriv ut
{"Agents":0,"Queue":0,"WaitTime":0,"TMR":0,"Open":1,"NextOT":"00010101T0000Z"}