Daglig verksamhet Westmansgatan
På Westmansgatan jobbar vi med olika aktiviteter.
Westmansgatan är en mindre grupp för dig som
behöver stort stöd av personal.
Vi skapar bra dagar tillsammans.
Detta kan du jobba med på Westmansgatan
Promenader i närheten av Westmansgatan och Vallaskogen.
Aktiviteter med musik.
Köra bud, till exempel åka till återvinningen.
Åka på utflykter.
Baka.
Arbetet
Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.
På Westmansgatan arbetar du med stort stöd av personal.
Måltider
Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.
Du berättar för personalen om du vill ha lunch.
Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.
Du kan ta med egen lunch och värma här.
Alla som arbetar här får en frukt om dagen.
Hitta till oss
Daglig verksamhet Westmansgatan ligger i T1 området.
Du kan åka färdtjänst hit.
Beslut om daglig verksamhet
För att arbeta på Westmansgatan behöver du ett
beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.
Westmansgatan 72