Anhörigcenter
Anhörigcenter finns för dig som hjälper och
vårdar någon som är sjuk
eller har en funktionsnedsättning.
Till Anhörigcenter kan du komma för
enskilda samtal eller för att delta i aktiviteter
och samtalsgrupper.
Om Anhörigcenter
På Anhörigcenter träffar du andra anhöriga.
Du kan delta i trevlig gemenskap och vara med på
aktiviteter.
Få enskilda stödsamtal eller vara med i samtalsgrupper.
Vi ger stöd till dig som har mist en anhörig.
Här kan du koppla av i massagestol.
Du kan gå på föreläsningar och få kontakt
med föreningar genom Anhörigcenter.
Det kostar inget att besöka Anhörigcenter.
Här finns Anhörigcenter
Anhörigcenter finns på Brigadgatan 14 A i Linköping.
Du kan ringa oss på telefonnummer 013 - 26 31 95.
Vi som arbetar på anhörigcenter
Vi som arbetar på Anhörigcenter har stor kunskap
och erfarenhet av arbete i vård och omsorg.
Varje helgfri måndag till fredag kl. 08.30-09.30
Brigadgatan 14 A