Hoppa till huvudinnehåll

Cykel och vaktmästeritjänst

Cykel och Vaktmästeritjänst är en verksamhet för dig med
psykisk ohälsa eller en neuropsykiatrisk diagnos.
Även du som har psykosociala svårigheter är välkommen.

På Cykel och Vaktmästeritjänst arbetar vi ofta utomhus året runt.

Du är med och planerar arbetet.

Cykel och Vaktmästeritjänst arbetar på olika platser inom

Linköpings kommun.

 

Vår lokal finns i Smedstad Djurgården 4.

Vill du arbeta på Cykel och Vaktmästeritjänst

ringer du eller skickar e-post till oss. 

 

Vi har telefonnummer 013 - 20 75 30.

Du kan även få arbeta på Cykel och Vaktmästeritjänst

efter beslut från Socialkontoret.

Vi arbetar mest utomhus.

 

Vi hämtar cyklar i linköping och reparerar

Vi arbetar med trädgårdsarbete.

När vi arbetar i skogen röjer vi sly och hanterar ved.

 

Vi gör även vaktmästeri uppdrag

Det är Leanlink som driver Cykel och Vaktmästeritjänst.

Linköpings kommun äger Leanlink.

Kontakta Cykel och vaktmästeritjänst

013-207530

Smedstad Djurgården 4

Måndag till fredag 8.00-16.00

Senast uppdaterad den 8 september 2022

Tillbaka Skriv ut