Hagadal
Hagadal finns för dig som ska bli förälder och
behöver extra stöd.
Vi ger stöd till föräldrar under graviditeten och
tills barnet fyller 1 år.
Hagadals verksamhet
Vi har tid för samtal med dig och familjen.
Aktiviteter och samtal i grupp med andra föräldrar.
Personalen på Hagadal gör hembesök om du vill.
Här finns Hagadal
Vi finns på Djurgårdsgatan 1.
Ring till oss om du har frågor om Hagadal.
Hagadal har telefonnummer 013 - 20 71 10 och 013 - 20 72 21.
Det är Leanlink som driver Hagadal i samarbete
med Region Östergötland.
Linköpings kommun äger Leanlink.
vardagar kl 8.00 - 16.30
Djurgårdsgatan 1
Dagtid vardagar