Hoppa till huvudinnehåll

Brottsförebyggande gruppen - Aslan

Vi hjälper barn mellan 10 och 15 år att sluta göra brott.
Vi ger hjälp till barn som är polisanmälda.

Barnen ska vara 10-15 år.
Vi träffar gärna barnens föräldrar och andra viktiga
personer.
Barnen kan komma till oss för samtal.
Föräldrar är också välkomna.
Samtal kan hjälpa barnet att sluta göra brott.
Här kan barnen träffa en polis.
Polisen berättar om hur de arbetar med polisanmälda barn.
Vi erbjuder utbildningar för föräldrar.

Aslan finns på Djurgårdsgatan 1.
Vi har telefonnummer 013-20 53 83.

Det är Leanlink som driver Aslan.
Linköpings kommun
äger Leanlink.

Kontakta Aslan

Djurgårdsgatan 1

Senast uppdaterad den 5 juli 2023

Tillbaka Skriv ut