Ungdomshälsan
Ungdomshälsan är till för dig som är 13-25 år.
På Ungdomshälsan finns kurator för dig som
behöver prata med någon.
Inga frågor eller funderingar är för stora eller för små.
Om Ungdomshälsan
Du kan ringa Ungdomshälsan om du är ledsen,
stressad eller har ångest.
Eller om du vill prata om kärlek, sex och din kropp.
Du kanske funderar på vem du är eller har problem
med mat eller vikt.
Kuratorn och du samtalar om det som är viktigt för dig.
På Ungdomshälsan arbetar personal från
Region Östergötland och kommunen tillsammans.
All personal på Ungdomshälsan har tystnadsplikt.
Det kostar inget att besöka Ungdomshälsan .
Det är Linköpings kommun som driver Ungdomsmottagningen
tillsammans med Region Östergötland.