Familjerådgivning
Familjerådgivningen finns för dig eller er som har
problem i en parrelation.
Du eller ni vill samtala om och förbättra relationen.
Du eller ni vill bli bättre på att hantera konflikter.
Du kan komma ensam eller tillsammans som par
till familjerådgivningen.
Någon av er ska vara bosatt i Linköpings, Kinda
eller Åtvidabergs kommun.
Familjerådgivningen för inga journaler och du kan
vara anonym.
Om ni bor i Linköping kostar ett samtal 244 kronor.
Om ni bor i Åtvidaberg kostar ett samtal 150 kr.
Om ni bor i Kinda kostar ett samtal 100 kr.
Du kan kontakta Linköpings kommun om du vill komma på Familjerådgivning.
Tisdagar 8.30–9.30 och Torsdagar 10.30–11.30
Ågatan 31