Hoppa till huvudinnehåll

Kontakta kommunen om förskola och utbildning

Linköpings kommun vill att du snabbt ska få kontakt med någon som kan svara på dina frågor. Ring till Kontakt Linköping så får du hjälp att komma till rätt person.

Utbildningsförvaltningen

Har du frågor om

  • förskola
  • grundskola
  • anpassad grundskola
  • gymnasieskola
  • anpassad gymnasieskola
  • vuxenutbildning

Välkommen till Kontakt Linköping:

Kontakta Kontakt Linköping

013–20 60 00

måndag-fredag klockan 07:30-17:00 (juni - augusti, 07:30-16:00)

Kulturskolans expedition

Telefonnummer: 013-20 73 60

Besöksadress: Östgötagatan 15

Synpunkter till kommunen

Vi vill vill gärna veta vad du som bor i Linköping tycker.
Du kan lämnar förslag och du kan klaga
om du tycker att något fungerar dåligt.
Då hjälper du kommunen att bli bättre.

Du kan ringa eller besöka kommunen
för att tala om vad du tycker.
Om du vill besöka en person, ringer du och bokar en tid först.
Du kan även skriva till oss.
Det går bra att skicka e-post eller ett vanligt brev.

Postadress: Linköpings kommun
Utbildningsförvaltningen
Apotekaregatan 13 C
581 81 Linköping

Senast uppdaterad den 31 oktober 2023

Tillbaka Skriv ut