Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Räddningstjänstens resursgrupp

Räddningstjänstens resursgrupp jobbar på
räddningsstationen i Kallerstad.
Vi jobbar med service och vaktmästaruppgifter.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med i Räddningstjänstens resursgrupp

Plocka bort och hålla snyggt i köket.

Sortera återvinning.

Sköta diskmaskinen.

Tvätta i tvättmaskinen.

Plocka bort och hålla snyggt i gymmet.

Träna i gymmet.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Räddningstjänstens resursgrupp behöver du kunna arbeta

självständigt med lite stöd av personal.

Måltider

Du tar med dig egen lunch 

som du kan värma i köket.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Räddningstjänstens resursgrupp ligger i Kallerstad.

Du kan gå, cykla, åka buss eller färdtjänst hit.

Närmaste busshållplats heter Linköpings arena.

Det tar 15-20 minuter att gå från busshållplatsen till räddningstjänsten.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Räddningstjänstens resursgrupp behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Daglig verksamhet Räddningstjänstens resursgrupp

Halvdans gata 10

Senast uppdaterad den 26 april 2024

Tillbaka Skriv ut