Hoppa till huvudinnehåll

Support- och arbetsteamet

Teamet arbetar för dig som har en psykisk
eller neuropsykiatrisk funktionsnedsättning
eller psykosociala problem.
Vi arbetar för att du ska hitta en arbetsplats
som fungerar för dig.
Målet är att du som vill arbeta ska kunna göra det.

Tillsammans bestämmer vi vad du och teamet behöver
göra innan du börjar arbeta på en arbetsplats.
Du och teamet letar bra arbetsplatser tillsammans.
Den första tiden på arbetsplatsen är praktik.
Målet för dig och teamet är att du ska få en anställning.
Du och arbetsplatsen får stöd av teamet
så länge ni behöver det.

Vi finns på Nygatan 19.
Du kan ringa oss på telefonnummer 013 - 20 88 82
eller 013 - 20 66 41.

Det är Leanlink som driver Support- och arbetsteamet.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Kontakta Support- och arbetsteamet

Nygatan 19

Senast uppdaterad den 3 augusti 2023

Tillbaka Skriv ut