Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Hajkarna

På Hajkarna gör vi olika aktiviteter.
Hajkarna är en liten grupp för dig som
behöver stöd av personal.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Hajkarna

Arbeta i trädgården.

Gå promenader.

Laga mat och grilla.

Baka.

Lyssna på musik.

En trubadur kommer en halv dag i veckan.

Lyssna på högläsning eller ljudböcker.

Titta på film.

Använda ipad.

Måla.

Lägga pussel.

Gjuta i betong.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Hajkarna arbetar du med stort stöd av personal.

Måltider

På Hajkarna äter vi lunch som vi har lagat tillsammans.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Alla får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Hajkarna finns i ett hus i Tinnerö naturreservat.

Du kan åka färdtjänst till oss.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Hajkarna behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Daglig verksamhet Hajkarna

013-20 62 77

Halshöga gård 1

Senast uppdaterad den 7 maj 2024

Tillbaka Skriv ut