Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Westmansgatan

På Westmansgatan jobbar vi med olika aktiviteter.
Westmansgatan är en mindre grupp för dig som
behöver stort stöd av personal.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Westmansgatan

Promenader i närheten av Westmansgatan och Vallaskogen.

Aktiviteter med musik.

Köra bud, till exempel åka till återvinningen.

Åka på utflykter.

Baka.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Westmansgatan arbetar du med stort stöd av personal.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Daglig verksamhet Westmansgatan ligger i T1 området.

Du kan åka färdtjänst hit.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Westmansgatan behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Daglig verksamhet Westmansgatan

013-20 60 71

Westmansgatan 72

Senast uppdaterad den 25 april 2024

Tillbaka Skriv ut