Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Torpet

Torpet är till för dig som behöver en lugn miljö
och mycket stöd av personal.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Torpet

Vara ute i naturen.

Åka på utflykt.

Promenader.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Torpet arbetar du med stort stöd av personal.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Torpet finns i stadsdelen Johannelund.

Du kan åka buss eller färdtjänst till oss.

Närmaste busshållplats heter Johannelunds Centrum.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Torpet behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Daglig verksamhet Torpet

013-20 78 06

Skogslyckegatan 18c

Senast uppdaterad den 25 april 2024

Tillbaka Skriv ut